Vart är du Emma?!

Skulle möta upp Emma på bussen men träffade aldrig henne. Hon svarar inte på sms heller. Så jag efterlyser dig Emma!

Vi hade inte sista lektionen så fick sluta vid två, men jag hade ju ett kemiprov att göra! En förvirrad, glömsk lärare som sprang runt hit och dit gav mig tillslut mitt prov. Men vart placerar han mig då? Jo, i "miljö rummet". Jag satt mest och flirtade (och med det menar jag kollade på) med de coola apparaterna där inne och läste planscher, allt annat än att koncentrera mig på provet. Hade glömt ett par viktiga saker och behövde mer tid så det gick inte världsbäst. Det går bättre nästa gång! Glöm inte att tänka positivt.

Halv fem kom jag hem från skolan denna måndag med fult väder. Ska snart slänga ner mina grejer i väskor och byta till mamma. Stan here I come!!


Me!
Sånt väder ska det vara, som det är på Kreta.


Kommentarer
Postat av: emma

svimmade på morgonen,så kunde inte åka till skolan

2009-11-18 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0