Ätit ute

Efter att pappa hade hämtat oss åkte vi hem och lämnade grejerna sen åkte vi in till stan och åt på en jättefin restaurang. Hur gott som helst var det! Tog lite bilder men det är ju så tråkigt att min dator, mobil samt sladd inte vill samarbeta med mig.

Satt nyss och skrev svar på tre frågor i SO:n som är tills imorgon. Jag är ju halv vaken kan man säga så får se imorgon om jag kan läsa vad jag har skrivit. Ska kolla lite på italienskan och skriva en miljon meningar på engelska nu, får se hur det ska gå. Sen kudden! Godnatt på er =)


Kommentarer
Postat av: Michaela

jasåjaså, har det mesta för mig i helgen ;p 50års kalas, förfest och fest, sen ska jag på massage, 18års fest, fika med massa vänner till väla och sola :D

2009-10-08 @ 23:03:35
URL: http://mauritzson.blogg.se/
Postat av: Anna

jobbigt, jag är 19 ;)

jag är lite sent ute med att övningsköra, men men.. har inte haft tid/ork att övningsköra innan hehe..

hur gammal är du då?

2009-10-09 @ 01:00:03
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Djävulen.

sv: aao :) göra i helgen? fest? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0