De är äntligen mina!

Ont.. i.. fötterna! Fem hela dagar i stan i rad nu. Idag fick jag med mig två par skor hem. Var i samma skoaffär i nästan två timmar. Syster köpte också ett par sen lite andra grejer. På Kicks provade vi City lips, lip plumper, som gör läpparna större. Det stack i läpparna och de blev fylligare. Verkligen något jag ska köpa! Har ni provat det? Rekommenderar ni någon speciell lip plumper som är fantastiskt bra och fungerar utmärkt? Säg gärna till då =)

Nu ska jag och mina ursnygga nya höga stövlar som jag alltid velat ha gå och spela TVspel. Ha en bra kväll!




Hittade på Arnolds skor, favoritskoaffären alltså! Eller vad
säger ni brudar?


Vita tygskor, mina börjar bli ovita.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Snygga skor du har köpt! Haft en bra dag? :)

2009-10-27 @ 21:13:03
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: maya

hur höga är dom? :D klacken aså , & ärre lårskor?

2009-10-28 @ 00:05:20
URL: http://maysann.blogg.se/
Postat av: Hanna

GUUD va snygga skor<333

2009-10-28 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0