Nytt i garderoben

Blev en kul runda på stan. Fanns så mycket att kolla på att vi inte hann med allt! Får åka in någon dag snart igen. Träffade många trevliga personer. I bussen dit var jag och Kajsa nästan helt själv, så vi satte oss långt ifrån varandra och gjorde miner åt varandra och dansade och sådär, vår humor alltså! Hittade en snygg top och så köpte jag min favoritmascara för min var slut. Kajsa köpte den där stickade tröjan som finns längre ner på min blogg! Tänker sno den över en dag någon gång, busted jag är om hon läser detta.


"Kort" top, ni vet vad jag menar va?


Mascara, bättre finns nog inte.

Nu ropar pappa att det är mat, kycklingtacos. Sen ska jag bänka mig vid tv:n och frossa godis.
Ha en trevlig kväll! ♥

 


Kommentarer
Postat av: b&v

BLOPPIS HOS APIECEOFSISTERS.SE!

Nu pågår vår andra bloppis för fullt och nu har du chansen att fynda snygga plagg till bra priser!

Bloppisen avslutas på söndag kl.20 så kika in i bloggen o bjud på vad du vill



Sedan får du inte missa vår tävling om att vinna en exklusiv bh från evasunderklader.se som är värd 499kr. Du hittar instruktionerna i fliken tävlingar hur du ska gå till väga i bloggen!



http://apieceofsisters.se

2009-10-02 @ 21:55:57
URL: http://apieceofsisters.se
Postat av: Anonym

hahahah vafan, jag såg också den där "tröjan" :O

gud vad jag ska härma dig med allt då ;)

& den mascaran har jag också (Y) + den rosa haha :D

2009-10-03 @ 12:20:46
URL: http://maysann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0