Ensam mamma söker

Känns som att jag har begravt mig i skolböcker nu. Men nu tänker jag inte plugga mer idag. Har legat i soffan och kollat på Ensam mamma söker. Det är ett så mysigt program! Trodde att det var Svenska Hollywood fruar ikväll, men det visade sig att jag hade fel, det är imorgon tror jag istället. Då kan ni vara säkra på att en viss person sitter bänkad framför tv:n!

Har nyss gjort inpackning i håret igen, med balsam! Tur man har en mamma som varit frisör som kan ge en massa tips. Balsam blir till och med bättre än med vanlig inpackning tycker jag. Låt det bara sitta i några minuter och vips! Jag använder mig ibland av den här för den ger ljusreflekterande resultat och det funkar faktiskt. Annars använder jag produkter köpta hos frisören.

Ha en fortsatt trevlig kväll! =)
 


Kommentarer
Postat av: MÄÄÄNDY - ♥

aa håller med =) ska verkligen li ul att följa idol iår :D

2009-10-11 @ 22:17:07
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0