Gravid

Hej bloggen!

Har dammsugit och städar lite i mitt rum nu på morgonen. Får städa mer ikväll. Har en tomm byrå som står och skräpar som jag inte vill ha. Tänkte sälja den och köpa en fåtölj av något slag och möblera om lite i mitt lilla rum. Men det är inget lätt rum att möblera, ett fönster förstör en hel del olika inredningar. Typiskt!

Kollade på Vakna med the voice idag när Katrin Zytomierska var där. Hon är ju gravid men hon säger att hennes liv är förstört för att hon ska få en tjej och hon vill ha en kille istället. Förstår mig inte på den bruden. Klippet har inte kommit upp på youtube än så får slänga upp det senare.

Magen kurrar, ha en underbar dag! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:jag HOPPAS hon proveocerar bara, annars ka hon fan inte ha barn !

2009-10-29 @ 16:12:49
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A ♥

fin blogg ♥

2009-10-29 @ 19:14:35
URL: http://mmmaatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0