Hajar i attack

Suttit stel som en pinne i soffan av spänning framför ett verklighetsbaserat program. Såg inte början men det handlade om två personer som hade glömts ute på havet bland massa hajar. Tror inte jag blinkade en gång för det var så spännande. Hajar är läskiga typer, är alltid rädd att de ska anfalla mig. Till och med i simhallen.

Fick åka hem till mamma och hämta min linsvätska ikväll också för jag hade glömt den där. Så igår när jag behövde den fick jag slänga mitt nya par linser och ta ännu ett par idag. Nu är de slut. Måste beställa nya!

Har ont i huvudet nu. Ska nog sova snart. Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är bara bra med mig också. Händer idag då? :)

2009-10-28 @ 07:21:42
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0