Hjäälp!

Nu har jag virrat runt i stan och letat efter några presenter till den som fyller år imorgon. Köpte även lite underkläder till mig. Det är nästan helt mörkt ute nu och klockan är bara sju!
Tog cykeln till stan och mamma skulle också dit så jag skjutsade henne på cykel för första gången. "MAJAA SAKTA NER!!" var det enda jag hörde hela vägen dit. Sen tog hon tag i sidan på mig för att inte ramla av, ni vet bredvid magen eller vad man ska säga, och där är jag hur kittlig som helst så jag satt också och skrek.

Men nu ska jag äta och sen plugga på spanskaprovet som är imorgon. Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har inget språk imon? :O

2009-10-07 @ 19:53:20
URL: http://maysann.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha! Ja, jag gillar att gå till tandläkaren för varje gång jag är där så kommer jag närmare när jag ska ta bort min tandställning :D

2009-10-07 @ 20:47:05
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0