Lite smarta tips

Inatt kommer jag drömma mardrömmar om böcker, massa läskiga bokstäver som bildar något som kallas ord, meningar som bildar stycken som tillslut blir text, för fy vad jag har läst idag! Har gjort det exakt hela dagen!
På grund av det missade jag säsongens första avsnitt av Gossip Girl. Någon som såg det och kunde berätta lite kort vad som hände? =)

Imorgon är det ny vecka igen. Glöm inte att tänka att: "Denna veckan kommer bli en toppenvecka!". Sätt upp mål för dagen/veckan eller kanske månaden. Se dig själv uppnå dem. Du kommer ha något att sträva efter och bli jättestolt när du har uppnått ett/flera. Det kommer ge resultatet positivare tänkande (gladare). Mitt mål för dagen var att läsa ut en bok och det klarade jag!

Nu ska jag lägga huvudet på kudden, tror jag kommer somna direkt. Godnatt!


Nytt i garderoben. Tog bilden med
datorn, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0