Urgullig

Blev en liten shoppingrunda idag i regnet. Kajsa bytte den stickade tröjan hon köpte häromdagen från en grå till en vit. Jag hämtade ut ett paket från H&M där bl.a min urgulliga stickade kofta var i! Perfekt till ett par svarta jeansleggings. Slänger upp en bild på den snart!

Är hemma hos mamma nu. Så blir att bo i stan en vecka, superkul! Och ingen buss till skolan, härligt.
Sitter och klippet sönder mitt nitskärp och gör nitarmband. De blir jättefina, folk undrar vart jag köpt dem hihi. Ska även sätta fast några på min gamla fula plånbok, slet nyss bort hjärtat som satt på den. Jag klurar nog ut ett sätt att få fast några nitar på den =)

Dåliga nyheter, ingen hårförlängning. Som jag sa till mamma och pappa, det skulle inte förvåna mig om den har hamnat i Kina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0