27 september

Ingen uppdatering idag alls, jag har haft så ont i huvudet så det är inte sant! Tabletterna hjälper inte ens och tror jag har feber. Hoppas ni förstår varför jag inte orkat blogga.

Nu är den nya designen uppe, vad tycks? Egentligen var det inte så den var tänkt, men har inte fixat de rätta bilderna till headern så den blev såhär. Gillar ju att pyssla med designen så det kommer nog snart upp en ny igen, hihi.
Har inte gjort något alls idag, inte ens pluggat och det känns väldigt stressigt eftersom jag har kemiprov på onsdag och kan knappt något. Men orkar inte heller öppna böckerna och plugga för huvudvärken. Men antar att jag måste..

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare! =) ♥


Från min underbara pojkvän, för gullig alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0