Lite shopping

Håller på att mosa ner mina grejer i väskor, pappa kommer snart och ska hämta oss för vi ska va hos honom i en vecka nu. Det innebär gå upp extra tidigt och åka buss till skolan.. Men ska bli kul också såklart! =)

Blev en shoppingrunda idag, var hur kul som helst! Syrran och jag kan bli väldigt flummiga vilket vi blev idag kan man ju säga, superkul hade vi! Sprang runt i affärerna helt ivriga för det fanns så mycket, har ju inte varit där på ett tag. Jag hittade en jättesöt kofta! Iiiih nu ser jag en enorm spindel krypa i mitt fönster!

Ska slänga ner lite grejer till nu, hörs snart! =)


Kofta från MQ.


Den är rosa, men webcamen gör den.. grå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0