Nattinlägg

Hej på er! Nattinlägg dethär. Jag har en helt underbar kväll med pojkvännen. Vi gick och köpte hamburgare och gyros för att ta med hem. Mitt uppe i ätandet började papperet runt min hamburgare att brinna (vi hade ljus tända) och jag fick panik, det var ju inte någon liten låga! Tänkte springa och hämta vatten och slänga därpå men då tog han och släckte det med sina händer! Det kallar jag man, hihi =)

Ja som ni ser på klockan gillar vi att va uppe sent. Om ett tag ska vi kanske baka något gott. Undra bara hur man ska orka gå till skolan imorgon, för det är ju söndag nu. Får lägga mig extremt tidigt ikväll.

Sov gott på er! =)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag hoppas att du har städat hos mamma maja!

2009-09-06 @ 09:36:04
Postat av: Morgan- The One

sv: tack så mkt :* desamma :D



vars boru?;)

2009-09-06 @ 14:06:43
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Carro :)

Idag har jag tävlat med min polle :)

Och vi vann! :DD

Sj?

2009-09-06 @ 14:10:42
URL: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0