Nyss haft spanska, så Hola!

Hej! Usch, fy och blä på det här regniga vädret. Det är bland det värsta som finns. Håret blir förstört och man blir dyngsur när man springer runt mellan skolorna och ska försöka hinna i tid. Nix, detta är inte kul.

Nu är jag iallafall hemma och ska snart plugga. Har ni någon bra låt på minnet? Dela gärna med er isåfall =) När jag är klar med pluggandet tänkte jag lägga upp Behind the scenes of Maja och bilder på snygga kläder + hemsidorna du hittar dem på, så kika in lite senare!

Här är dagens outfit:


Linne: H&M
Favoritjeans: Kompaniet
Mitt hår börjar locka sig för att jag sprungit runt ute.. Har ju
jättelockigt egnetligen. Och nej jag har inte olika längd
på håret på sidorna. Kanske borde börja bädda sängen?


Kommentarer
Postat av: Ness

snyggt :D

2009-09-03 @ 16:24:13
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: emma

sött linne (: vad gör du ikväll?

2009-09-03 @ 17:44:37
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0