Öland imorgon

Nu sitter jag här och smaskar i mig lite godis. Köpte lite (inte lite, hehe) till imorgon då klassen ska till Öland men har nog ätit upp halva påsen. Men den står ju bara hä brevid mig och är helt öppen, det måste ju ändå betyda att jag ska smaska i mig det? Lite iallafall.

Har nyss duschat och ska snart krypa ner i sängen. Men först ska jag packa till imorgon och försöka trycka ner sovsäcken i sitt lilla fodral, hur det nu ska gå. Det kunde bli kallt så det var bäst att ta med sig sovsäck sa lärarna. Sen packar jag med godis, lite varma kläder, lite annat smått och gott och så får jag ju inte glömma HÖRLURAR TILL MOBILEN! Då skulle jag nog dö. Är ju beroende av musik.

Hoppas inte jag försover mig imorgon så jag hinner blogga lite innan jag går till skolan för att ha lektioner till elva sen åker bussen till Öland. Kommer hem på fredag kväll.

Ha en fortsatt underbar kväll! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

som om! Bäst gör dom det på Café 60 på Sveavägen, men bor du nära Sthlm?

2009-09-16 @ 22:57:17
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0