Påminner om Harry Potter

Gick nyss till en videobutik här i närheten och köpte en liten rolig grej, Jelly beans med olika smaker. De påminner lite om de där som finns i Harry Potter, fast de här smakar inte öronvax (som kanske tur är?..)

Mamma bakar sockerkaka så det luktar gott här i lägenheten och att hon bakar innebär ju att vi ska fika snart =) Ska sätta mig och plugga nu också, tråkigt men ett måste. Har inget som är speciellt intressant i läxa nu och då blir det ju inte kul att plugga. Vad har ni gjort idag? =)

Det här hade jag på mig idag:


Jeanstights: Ginatricot
Tröja: Monki
Älsklings accesoar, scarfs: H&M
Väska: Åhlens
Spana in sängen i bakgrunden. Ser ni? Bäddad!


De här sitter jag och trycker i mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0