Ready to go

Nu är jag fixad och klar. Eller inte helt, ska göra ny fransk manikyr på mina naglar men det får bli lite senare. Ikväll ska jag ju träffa baby och ett par kompisar, jättekul! Kolla film, käka tacos och sen får vi väl se vad vi hittar på.

Denna låten har spelats hela morgonen: Jay Sean ft Lil Wayne - Down down
Ni hittar den i min ipod här på bloggen!

Här är dagens outfit. Lägger upp en till bild på den innan jag går ut ikväll för då lägger jag till lite accessoarer. Svårt ord egentligen, accessoarer. Fick kolla upp på google hur det stavades, hehe.


Svarta jeanstights: Ginatricot
Linne: Ginatricot


Har jag sagt att jag hatar strumpor?


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå söt :D



haha ofta? strumpor e myyyys, eller inte när man ska sova

2009-09-19 @ 14:51:30
URL: http://maysan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0