Springer runt i panik!

Nu har jag tvättat bort sminket och gjort mig klar för sängen, ska bara kleta på lite BUS också. Men usch vad jag hatar att va kladdig! Verkligen hatar det, springer runt i panik och skriker "ååh jag är så kladdig!" för det blir jag av Dove's BUS när den inte är precis nyköpt. Satt upp håret i en ruffsig boll som jag ska se hur den ser ut imorgon, för jag tänkte ha en sån boll imorgon, får se hur jag trivs med det =)

Som sagt, sovmorgon imorgon och slutar tidigt, åh så skönt! Luncha med Madde också som sagt. Ska försöka ta massa bilder imorgon, har varit dålig på det.

Ska lägga in massa nya låtar på min ipod här på bloggen, några tips? =)

Nu ska krypa ner i sängen och öva lite på italienska glosorna tills imorgon. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: LIENE

Önskar dig en bra dag:)

2009-09-16 @ 06:26:33
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:Godmorgon :)

2009-09-16 @ 08:17:22
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: maya

I GOTTA FEELING - Black eyed peas :)

2009-09-16 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0