Trötter

Vet en sak jag måste bli bättre på, och det är att göra saker som verkligen måste göras! Har inte gjort klart kemin och det innebär ju bara att jag får sitta med huvudet i kemi boken imorgon också. Har inte packat mina grejer så jag kan byta till mamma imorgon för det gör jag imorgon kväll istället har jag bestämt. Ännu en sak jag inte gjort är att välja kläder som jag ska ha på mig imorgon. Alltså, det är den svåraste frågan som finns: "VAD SKA JAG HA PÅ MIG I MORGON?!".

Ska snart sova så jag orkar gå upp tidigt och orkar med skoldagen! Imorgon, om jag hinner, tänkte jag skriva ett inlägg om tips på att plugga. Annars blir det någon gång när jag har tid. Ha det jättebra allihopa =)


Nu när det börjar bli kallare ute är detta verkligen ett ställe
man längtar tillbaka till, Kreta. Så underbart härligt!


Kommentarer
Postat av: Morgan- The One

sv: jo de e toppen emd mig :D



va gör du?:D

2009-09-07 @ 00:13:40
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0