Fick MVG!

Hej solstrålar! Idag är jag på toppphumör. Det är underbart väder och så kan jag ju slänga in att jag fick MVG på min engelska uppsats. Vi fick sluta tidigare idag också.

När man får bra betyg lever man på det länge. När det inte går lika bra brukar jag bara låta mig tänka på det en liten stund, sen kasta iväg tanken i soptunnan. Man förstör bara för sig själv om man går runt och tänker "åh va dålig jag är" osv. Så hello soptunnan!

När jag kom hem från skolan satte jag mig och åt på vår lilla baksida. Det var verkligen supervarmt! Funderar på att knalla iväg och köpa lite godis också.


Kommentarer
Postat av: Lisen

sv: gåt i skolan och nu ska jag göra nån bajs läxa och sen sova =D haha

2010-04-26 @ 16:59:45
URL: http://lisenlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0