I fredags

Har ni saknat mig? Över helgen har jag varit i Stockholm. Har inte haft tid till att blogga för vi har gjort så himla mycket! I fredags tog jag, min pojkvän, Kajsa och Alice tunnelbanan till stan och gick runt jättemycket. Min pojkvän har aldrig varit i Stockholm innan så vi har visat runt honom. Vi strosade runt i Gallerian och fikade och hade det otroligt roligt. Jag köpte en superdupermegasnygg herrklocka som jag föll för direkt. Ni ska få se hur den ser ut! Det var inte så himla kul att det var dåligt väder över helgen, men vi fick göra det bästa av det.

Kika in här snart igen så får ni veta vad vi pysslade med i lördags! =)


Kajsa oc Alice.


Bara för att jävlas lite med hon som jobbade där. Vi fick inte ta kort på skorna, mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0