Mål uppe bland stjärnorna

Runt elva stack jag in till stan. Till en början var det kallt och grått men helt plötsligt blev det sommarväder! Man kunde gå i bara linne, hur härligt som helst! Vi käkade på donken och kollade i affärer. Åh så mycket fint det fanns! Kollade ut ett mintgrönt nagellack (scrolla ner för att läsa om nagellacket) som jag ska köpa, från Isadora. Såklart att vi köpte glass också, det måste man ju göra när solen är framme. Träffade många fina vänner idag också =)

Vid fem mötte jag upp min mamma och pappa för då skulle vi på utvecklingssamtal. Det gick toppen! Vi pratade om mitt mål med mina studier på NV. Jag har ju ett mål uppe bland stjärnorna ;-)


  


Kalmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0