Träffade Madde och Emma

Efter skolan träffade jag Madde och Max och snackade lite med dem. Sen när jag hoppar på bussen ser jag att Emma sitter där! Vi tre får hitta på något snart.

Idag när jag har varit ute och gått mellan skolorna har jag funderat över om jag kanske är pollenallergiker? Vet inte riktigt hur man märker det men jag är ju förkyld hela tiden och det gör riktigt ont att andas ute. Men det kan ju vara för att det är så kall luft och jag är förkyld.. Aja, ska ju snart till läkaren och ta prover så vi får se vad det kan vara!

Vad ska ni hitta på idag? =)


Jag i måndags. Måste göra ny manikyr idag!


Kommentarer
Postat av: simone

Så snygg du är :)

2010-04-15 @ 14:23:36
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0