Igår

Woho det funkar att blogga! Det gjorde det inte igår. Jag hade en superrolig dag igår. Emma och jag knallade bort till Baronen där vi gick in på Gina. Jag köpte en blommig topp, ska visa bild senare! Sen gick vi till ett fik för att köpa med oss lite bakelser. Vi stod där minst tio minuter för vi hade sån beslutsångest! Fem olika kakor fick vi iallafall med oss hem. Dum som jag är tog jag ingen Lactrase eftersom jag är laktosintolerant när jag åt en kaka med massa choklad så idag får jag sota för det med ont i magen och illamående.

Har precis gjort mig iordning för snart slutar killen och kommer hit igen. Han sov här inatt men fick gå iväg till skolan idag på morgonen och jag stanna hemma. Ha en fin fredag =) Just de, det är fredag idag! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0