Ingen vanlig skoldag imorgon

Nu är jag hemma från solningen. Nästa gång blir det nog 25 minuter. Nu måste jag sätta mig på sängen med skolböckerna för jag har prov imorgon och en hel drös med läxor. Provet imorgon är i engelska men jag har glömt boken i skolan så vet inte riktigt hur jag ska göra. Får kolla runt på Internet om olika regler inom engelskan och sånt. Kom på att imorgon är det ju ingen vanlig skoldag! Jag ska till Friskis och svettis och köra spinning för första gången! Tänk mig träna... Det händer inte ofta ska jag säga ;-) Borde nog börja med det. Får se om spinning är roligt så man kanske vill börja med det. Tror jag börjat runt tio också och jag bor ju ungefär bredvid Friskis, gutt va? =)

Nä nu hejsan svejsan skolböckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0