Nu är jag världens rikaste människa

Nu har jag precis ätit lunch, sallad och kyckling. Det är så soligt och fint ute så jag har lust att gå ut och gå en stund men har inte orkat göra mig iordning idag. Folk skulle nog skrika om de såg mitt hår.

När jag hade ätit  slog jag och min syrra vad om att jag kunde dra ut en tand. Vi slog vad om miljoners biljoners filjoners bmgkjhgiljoners kronor.
Syrran: Men maja det fattar du väl att du inte kan..
Jag: Jo om jag vill så.
Några minuter senare satt jag med  tanden i handen och min syrran satt och gapade och trodde inte sina ögon. Är inte jag världens rikaste människa nu?


Nyss ätit lunch, sallad och kyckling. Mums!


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Härligt, joda det är bra ;)

2010-02-28 @ 17:07:56
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0