Nya pumps och topp

Ikväll måste jag ta det lite lugnt, men jag gillar att hålla igång! Går det något bra på tv ikväll? Måste kollas upp! Jag längtar tills Desperate Housewives börjar, det är ju så otroligt bra och spännande. Just nu har jag ingen serie som jag följer. Ikväll planerar jag också att göra inpackning på håret, kanske ta ett varmt bad och göra ansiktsmask. Låter inte det mysigt? =)

Som sagt skulle jag ju på en shoppingrunda till idag och den har jag precis kommit hem från. Köpte skorna som jag pratade om och en jättesöt topp!






Kommentarer
Postat av: ardiana

hej:)

tack så mycket, din blogg är med fin(A)

jodå de är bra, sj?

2010-02-22 @ 20:55:06
URL: http://ardianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0