Precis lagt mig

Jag har precis krypit ner i sängen med laptopen och kollar runt lite på hemsidor med kläder och skor. Jag tycker inte att Nelly.com har lika fina (framförallt) klänningar som förut. När jag gick i nian beställde jag ofta där men nu blir det i princip aldrig.

Nu när vi är hos mamma bor vi i våningshus. Det är så otroligt störande för just nu håller de som bor över oss på och springer runt och bankar, eller jag har inte en aning om vad de gör! Men det är jobbigt i vilket fall som helst. Jag har lust att banka på taket men jag når ju inte...

Men ska snart sova så godnatt! =)


Kommentarer
Postat av: madde

fin bild gumman ! :)du e så söt<3 saknar dej

2010-02-23 @ 11:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0