Psst, idag har jag namnsdag

Godmorgon! Idag är det sista dagen på lovet. Eftersom skolan börjar imorgon igen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt idag och vila upp mig. Men en solning orkar jag allt med!

Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår? Jag tyckte inte det var så bra låtar. Jag gav min högsta poäng till killbandet som sjöng "Idiot" för att en av dem har varit med i lilla Melodifestivalen för flera år sen (och vann dessutom!) och då kärade jag ner mig i hans låt. Men iallafall, då var det ju inte fler låtar man får höra. Nästa gång är det ju andra chansen som gäller.

Psst, idag har lilla jag namnsdag =)


Maria har namnsdag idag!


Kommentarer
Postat av: matilda:)

grattis på namnsdagen!:D ♥

2010-02-28 @ 11:50:19
URL: http://matildaasworld.blogg.se/
Postat av: emma

Oh vad coolt, jag har också namnsdag idag, grattis liksom! ;D

hihi ses imon! :D <3

2010-02-28 @ 18:09:21
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0