Snart kommer Emma

Nu är jag hemma från skolan. Provet gick bra som tur var! Jag tycker det är bäst att göra dem på morgonen för då är jag minst trött. När jag skulle renskriva allt; i början blev handstilen jättefin men ni ska se slutet. Man ser knappt vad det står! Sen har vi pratat om alkohol och drogeri tre timmar men det var ganska kul för man fick göra saker i grupper. Och jag kom med några killar som hade otroliga fantasier om hur man skulle sluta dricka alkohol Hahaha

Nu väntar jag på söta Emma. Vi ska gå och köpa fika och jag kan förhoppningsvis köpa min efterlängtade tröja och en mascara. Kan hon inte komma snart? =)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Lät mysigt med fika och lite shoppning:)

2010-02-05 @ 07:37:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Sitter med en kopp kaffe och läser bloggar nu. Vad gör du idag? :)

2010-02-05 @ 10:05:43
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0