Tingsrätten idag

I morse vaknade jag bredvid världens finaste människa. Dock tog det hur lång tid som helst att väcka honom. Jag babblade på och nästan skakade honom. Sen fick jag göra ungefär 50% av hans frukost för han var så trött. Han är väldigt morgonpigg... Men vi knallade iväg till skolan. På so lektionen gick klassen till Tingsrätten för att titta på hur det går till där eftersom vi just har haft prov i Lag och rätt. Det var faktiskt ganska intressant.

Jag ligger just nu framför tvn och käkar chokladhjärtan samt kollar på AFV. Gapskrattar är också en sak jag kan lägga till! Vad pysslar ni med idag? =)


Kommentarer
Postat av: Philip

Hihi ^^ hur kan man vara så söt? <3 men så svårt kan det väll inte vara att väcka mej? slå bara lite så ska du se att jag vaknar på ett kick :D

2010-02-18 @ 17:41:15
Postat av: -ä

ddagens outfit vill vi se :D

2010-02-18 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0