2a januari

Godmorgon sötnosar! Hur mår ni idag? Jag mår toppen! Lite ont i ryggen bara, har fått ligga och trängas i min lilla säng hela natten.. Idag när man tittade ut genom fönstret var det "Hello vinterland!". Det har snöat hela natten och snöar fortfarande så det är precis vitt ute! Jag som är rätt trött på snön nu. Börjar länga till våren när man slipper knalla runt i en fet vinterjacka och Uggs. Och man hör fåglarna kvittra utanför fönstret och solen skina in igenom persiennerna på morgonen.. Det är lätt att drömma sig bort eller hur?

Idag ska jag inte sätta foten ute mer än sticka iväg och sola. Gör detta till en mysdag. Gå runt med myskläder, håret står åt alla håll, osminkad, glasögonen på och ligga framför tvn och käka godis. Det är bra att ha sådana dagar ibland då man bara tar det lugnt. Önskar er en underbar dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0