Är sjuk

Äntligen fredag! Är inte det den härligaste dagen på veckan? Kommit hem från skolan och vet att man har en hel helg framför sig?
I eftermiddag har jag bara suttit nerkrypt i fåtöljen med massa kuddar för jag är sjuk. Det bara kom sådär i skolan! Otroligt ont i huvudet och 39 graders feber. Min pojkvän kom förbi för att trösta mig lite. Söt han är! Kan man bli annat än glad då? =)

Nu måste jag faktiskt ta tag i skrivandet på novellen! Den ska vara inlämnast senast klockan 24.00 idag, så jag har ju fyra timmar på mig, hehe. Hade gärna spenderat min fredagkväll någon annanstans än framför datorn. Skriva en hel novell på en dag? Det är ju sjukt! Dags att sätta igång..

Kommentarer
Postat av: Angelica Björk

Sv: ja :)

åh tråkt att vara sjuk..krya på dig nu! :)

2010-01-08 @ 22:01:07
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0