Bilder från ishallen

Idag har jag lekt Bambi på is. Vi var där samtidigt som vår parallellklass så det var rätt fullt på isen. Varenda gång någon kom närmare mig än 10 meter skrek jag, haha. Är så otroligt rädd att någon ska åka in i mig eller tvärtom för det har ju hänt en gång. Då spräckte jag ögonbrynet mot isen och svimmade. Men jag ramlade faktiskt idag av mig självt. Tur att jag har en tjock jacka som fick ta smällen! =) När jag skulle resa på mig ramlade jag igen och höll på att dra ner Emma också.

Varsågod, här får ni ett gott skratt!


Första stegen är alltid läskigast..




Aaaah!


Där sitter jag =)


Jag och Ems




Kommentarer
Postat av: Philip

Vilka fina bilder jag har tagit :D

2010-01-28 @ 17:31:01
Postat av: emma

Vi ägde ju isen! hehe.. :D

2010-01-29 @ 10:20:11
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0