Det är dags för fredagsmys

Det var lite segt att gå till en annan skola när skolan var slut och skriva mitt spanskaprov. Fick dessutom vara med en annan klass. Hur störande är det inte när en kille vänder sig om en gång i minuten och glor på en? Efteråt träffade jag pojkvännen för lite fredagsmys. Kom att tänka på den låten nu, "det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör..". Iallafall, vi käkade hummer till kvällsmat men senare tänkte vi gå ut och köpa med oss hamburgare men det var stängt! Och det var för kallt för att gå till donken..

Vi kollade även på tv och när jag zappade runt mellan kanalerna hittade jag "Hollywood gigolo" (tror jag den heter). Den var så himla rolig! Måste köpa den filmen ;-)

Nu har jag lagt mig och ska snart sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0