Det där med nyårslöften och mål

Nu såhär efter nyår passar det ju bra att fråga, har ni några nyårslöften? =) Det har iallafall jag. Kan berätta några löften jag har och mål med år 2010.

Jag själv:

  Vara positivare och gladare

  Fokusera mer på bra saker

  Göra det som jag vill och som är bäst för mig

Annat:

  Göra bättre ifrån mig i skolan bl.a räcka upp handen mer. Många har ju svårt för det där. Det man är rädd för är väl att svara fel? Men hey what the hell gör det?! Visst det kan bli hur fel som helst, men det är bara något att skratta åt.

  Få bloggen större

Gör såhär: sätt er ner och skriv ner era löften/mål i en bok som ni ibland går tillbaka till och kollar på så ni följer dem, det hjälper er att fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Var den bra? :D Avatar. =P

2010-01-04 @ 13:36:28
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0