Det här shoppade jag igår

Pojkvännen sov över hos mig inatt och idag när vi vaknade ringde hans föräldrar och frågade om vi ville följa med till IKEA. Så det var att flyga upp och göra sig iordning innan de kom och hämtade upp oss. Vi käkade lunch (fast det var egentligen vår frukost), fikade och gick runt och kollade på alla fina saker. Det var supertrevligt!

Igår var vi i stan och shoppade en hel del. Detta fick jag med mig hem!


Ett gulligt linne från GinaTricot.




Tights med dragkedja! Har dem på mig så
det är därför det blev en sånhär bild.


En stor plånbok, äntligen! Man kan även ha
den som en liten väska.




Supersöt nessesär.


Mascara såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0