Frissan imorgon

Jag klarar inte av att inte ha något att göra. Idag har jag bara storsat runt hemma i pyjamas och gnällt om hur tråkigt jag har. Men vilken nytta gör det? Imorgon ska det bli superkul! Upp vid halv sju och göra mig iordning och ta bussen in till stan för jag ska till frissan! Håret kan jag ju bara sätta upp i en boll imorgon, gutt! Det ska bli så himla skönt att klippa sig, det var ett tag sen. Mitt hår är så slitet och det är knappt något uppklippt längre. Så får vi hoppas att min hårförlängning kommer imorgon också =) På onsdag kan den inte komma för då är det helgdag eller något i de svängarna.

Nu ska jag göra lite nytta. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tacck så mycket :d

ja jag är riktigt nöjd övet kapet jag gjorde med törjan ;) <3

2010-01-04 @ 20:54:36
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0