Hahahaha

Trodde aldrig det skulle hända mig! Man har ju sett många som gjort det, men trodde verkligen jag skulle hålla mig på fötterna för den här vintern iallafall. Men nej, jag ramlade!
Jag var påväg till spanskan och när jag kom in på skolgården var det fullt med snö så man såg inte isen under. Rätt vad det var så halkar jag, sprattlar med benen för att försöka hålla mig uppe, det såg nog ut som jag försökte springa men inte kom någonstans, och så ramlar jag pladask på röven! Jag flyger upp, springer bakom ett hörn och borstar av mig snön, harklar mig och provar på nytt att gå på skolgården. Denna gången lyckas jag men med huvudvärk och ont i röven!

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Nova

Hur mår du ida? Är det bättre idag? :)

2010-01-12 @ 14:14:55
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0