Har fixat så att det går att kommentera!

Nu är jag hemma efter en dag i skolan. Vi skulle ha kemiprov men jag har ju varit sjuk så länge så jag har inte kunnat öva så jag satte mig i bibblan istället med en macka och pluggade.

Nu har vi slutat och jag och killen har gått hem till mig. Jag bor ju i stan nu och det är 5 minuter från skolan ungefär, vilket är väldigt skönt. Får se vad vi hittar på idag =)

Förresten, jag har fixat så det går att kommentera! Gav ifrån mig ett skrik i min pojkväns öra när jag fick det att funka så han kanske är lite döv nu, hehe...

Ha en fin eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: emma

men självklart! Vi kan ju dela, så kan vi vara små minieinsteins tillsammans? :D



Stort tack i efterskott!! :D <3

2010-01-20 @ 18:37:19
URL: http://heytheree.blogg.se/
Postat av: emma

haha visst gör det! två små einsteins som sitter och vässar pennor.. och papper.. hähä!



Ja visst är den bra! :)

2010-01-21 @ 10:14:19
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0