Hemma hos pappa

Bloggen blir ju lidande nu när jag är sjuk. Men jag är som tur på bättringsvägen! =) Har blivit rätt mycket smalare. Tappar nästan mina mysbyxor, haha! Missförstå mig inte, jag vill inte bli smalare! Har haft svårt att äta de senaste dagarna, mår bara illa vid tanken av mat. Men ikväll har jag gjort stora framsteg och käkat en del!

Pappa kom och hämtade mig hos mamma så nu är jag hemma hos pappa. Kissarna är ju här och det är så härligt att ha någon att gosa med och stoppa ner ansiktet i deras mjuka päls! Det doftar gott av gran här också vilket gör det ännu mysigare. Men om man bara kollar på vår gran tappar den massa barr.
Jag har laddat upp med runt tio filmer som jag ska välja mellan att se ikväll. Tänkte bädda ner mig i soffan så att jag kan kolla hela natten. Blir ingen skola imorgon heller för mig.

Snart ska jag berätta några otroligt pinsamma saker som hänt mig de senaste dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0