Jag har bakat!

I eftermiddag har jag gjort något helt galet, jag har bakat! Rotade fram ett recept på Kärleksmums och letade fram alla ingredienser, vispade ihop allt och vips in i ungnen! Jag har sett bättre, min var rätt platt och glasyren blev inte den bästa. Tror jag hade kakan lite för länge i ungen också för när jag skärde (skar, jag vet!) upp en bit åt mamma sa hon: "Gott knäckebröd du har gjort!" Kan verkligen inte bjuda min pojkvän på den! Jag är lite busted eftersom han säkert läser dethär, hehe...

Här får ni iallafall lite bilder från bakningen och resultatet!



Heter tydligen "Snoddas" egentligen?


Hihi.





Och här kommer det fina resultatet.... padapapapa...


Voila!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0