Snöstorm, gillas inte!

Typiskt! Snö igen! Det tog en timma att ta sig hem med bussen idag. Skottade mig fram med mina vita tygskor i den två decimeterhöga snön. Nu är den mycket djupare! Synd att jag inte har mina uggs här hemma hos pappa. Vet inte riktigt hur jag ska kunna gå ute imorgon.

I eftermiddag har jag varit och inhandlat lite godis. Jag och syrran gav oss ut i snöstormen och sprang samtidigt som vi skrek, haha. Folk bara följde oss med blicken. Det var lite kul faktiskt =) Tyvärr har jag biologiprov på fredag (varför blir det alltid ferdag?!) så jag måste bekanta mig med biologiboken ikväll. Ni får ha en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt okej med mej:D sj med?<3

2010-01-27 @ 20:26:43
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Jonna

åhh har också biologiprov på fredag. Varför fredag liksom? Man vill ju kunna chilla lite på fredagar ;)

2010-01-27 @ 20:36:47
URL: http://jonnabis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0