Supernöjd

Nu är jag hemma från frisören. Är supernöjd! Det blev bättre än jag förväntade mig. Mycket mer uppklippt och bort med det slitna så nu är håret fint och lent. Frisören är så gullig och hon visade lite olika frisyrer jag kunde göra och olika storters lockar. Tänkte ge er lite tips sen! =) Både på hur man ska hålla det rent och hur man kan göra fräcka lockar.

Vet ni vad jag hittade i brevlådan när jag kom hem? Min hårförlängning!! Vilken tur jag har! Så nu hoppar jag av glädje och ska genast sätta fast clipsen. Men nu kom jag på att jag inte har någon tråd... Får ringa mamma direkt! Hörs!

Kommentarer
Postat av: lansha

man får alltid sån där fräsch känsla från frisören, hehe. fin blogg! allt bra med dig:)?

2010-01-06 @ 01:46:38
URL: http://lanshpansh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0