Jag körde bil hem till pojkvännen som fyller år idag

Idag har det varit en jätterolig dag! Jag körde bil hem till min pojkvän, och det är en bit. Det gick hur bra som helst, är riktigt stolt över mig själv. Sen kom hans härliga släktingar och vi åt supergod mat och fikade. Det var jättetrevligt! Runt halv sju kom pappa med bilen så fick jag köra hem. Min syrra satt i baksätet och tyckte det var läskigt när jag körde, haha. Hon sa hela tiden "pappa jag vill hem!".

För er som undrar vad det var på den suddiga bilden jag la upp igår så var det presenterna till min pojkvän. Jag köpte en fin skjorta och en snygg tshirt med ett coolt tryck på. Dessutom köpte jag en liten sak på skoj för vi skojar alltid om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0