"Jag låtsas vara sjuk"

I morse gick jag upp för jag hade bestämt mig för att gå till skolan eftersom vi har prov idag som jag pluggat så mycket till trots att jag är sjuk. Jag fick hoppa över första lektionen för jag mådde för dåligt för att gå. Låg bara och hostade sönder halsen. Men sen gjorde jag mig iordning och gick till skolan. Men när jag kom ut blev det så mycket sämre att jag knappt kunde andas för det gjorde så ont. Ska lägga till att jag har nästan 40 graders feber också. Fick inte gå till skolan idag egentligen för jag är så sjuk. Då mötte jag läraren och sa att jag måste gå hem men då blev han verkligen inte glad. Han trodde inte på att jag var sjuk. Jag blev arg och frågade om han inte såg att jag var sjuk. Sen gick jag därifrån. Haha, ja eller hur jag skojar ju bara om att jag är sjuk. Det är ju så himla kul att va sjuk och inte få träffa sin pojkvän och sina vänner!!!!

Så nu är jag hemma och ska vilavilavila! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0