Konsthotellet

Det var jättetrevligt idag på Konsthotellet! Massa god mat och hur mycket goda kakor med mera till efterrätt som Alice och jag bestämde oss för att frossa så ingen annan fick något. Det var sjukt mycket folk och vi träffade till och med några vi kände! Därefter kollade vi på coola glas skulpturer.

Ikväll har Kajsa, Alice och jag kollat på film. Vi har också färgat Alices hår. Det blev supersnyggt! Får se vad vi hittar på mer för kul ikväll =)




Kolla bara inne på toaletterna..




Nagellackskulpturer. De kostade över 20 000 kr. Man vågade knappt
kolla på dem om de skulle ramla ner..


Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej härligt!:) Joo de är bara bra här med

2010-03-21 @ 09:44:44
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Kajsa

WTF Ta bort bildjäveln!! :O jag visste inte ens att du tog bild då! Hämd, jag lovar din cp apa.

2010-03-22 @ 22:52:26
URL: http://kkajsaocheelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0