Stan och IKEA

Idag i skolan var vi på en föreläsning om bland annat anabola steroider. Gubben som berättade pratade hur fort som helst så man hängde inte med ibland. Det var verkligen så att man ibland inte hörde vad han sa! Sen fick vi se bilder på personer som tog det, det var ju lite mindre trevliga bilder kan jag säga.

Efter skolan gick jag och Kajsa in till stan. Jag tänkte köpa en volangväst som jag köpte häromdagen fast en svart eller rosa, men de var slut. Det var helt utplockat idag! Men som tur är ska jag troligtvis till stan på onsdag igen då jag har studiedag! Sen åkte vi till IKEA och köpte lite grejer till mamma och åt mat.

Ikväll har vi bytt till pappa. Nu ska jag slänga mig framför tvn! =)


Jag i lördags utanför Konsthotellet.


Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Tittar på 2 and a half men nu:) själv då?

2010-03-22 @ 21:55:23
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0