Nu: hugga gran

Nu har jag slängt i mig lite lunch och ska snart dra på mig uggsen och jackan för att åka och hugga gran! Ingen liten fjutt, stor och fin ska den vara! Så fikar vi lite ute i naturen och sen hem och klä granen. Har en hel del grejer jag måste göra idag också och vet inte hur jag ska hinna med allt. Varför kan man inte dela på sig själv och bli två när det behövs?!

Men först ska vi åka och hämta kameran som vi glömt hos farmor. Smart! Så vi kan ta lite kort idag. Slänger upp bilder från förra årets granhuggning också när jag kommer hem. Det ni! =) Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: emma

hur är din söndag sötnos? (:

2009-12-23 @ 15:00:22
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0