Beröm dig själv

När jag hade varit hos pappa idag tog jag en sen buss hem. Sen när jag kom hem hade mamma lagat supergod mat som jag åt framför Sveriges värsta bilförare.

Idag måste jag berömma mig själv för att jag har pluggat flitigt! Jag skriver inte om plugg här på bloggen, men denna gången måste jag göra det. Det är viktigt att berömma sig själv. Det behöver inte vara för något stort. Man kanske vågat räcka upp handen i klassrummet eller fått MVG på ett prov. Beröm dig själv!

Jag ska finslipa lite på mitt tal till imorgon då jag ska berätta om genus inför klassen. Sen ska jag krypa ner i sängen och sova. Godnatt! =)


Revbensspjäll. Det ska vara mycket sås, till allt!


Kommentarer
Postat av: Lisen

sv: hehe okej ;) jag visst är vänner bra ;)

2010-04-23 @ 14:22:15
URL: http://lillalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0